Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců České Zbrojovky Uherský Brod.
Farkašová, Petra ; Koníček, Ladislav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku Česká zbrojovka, a. s. Uherský Brod. Vzdělaní pracovníci tvoří klíč k úspěšnému chodu organizace. Hlavním cílem předkládané diplomové práce je na základě realizované analýzy stávajícího stavu vzdělávacího systému podniku, navrhnout žádoucí změny tohoto systému tak, aby podpořily další úspěšný rozvoj zaměstnanců a podniku jako celku. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je část teoretická a popisuje systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Druhá část je tvořena metodologií. Třetí část je analytická, v této části je provedena analýza současného vzdělávacího systému společnosti. Čtvrtá část obsahuje návrhy na zlepšení tohoto systému.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku
DVOŘÁČEK, Petr
Charakteristika: Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku. Cíl práce: Cílem diplomové práce je tvorba doporučení na základě analýzy systému vzdělávání a rozvoje pracovníků, Rámcová osnova: 1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodický postup, 4. Praktická část, 5. Diskuse a návrh rámcových změn, 6. Závěr,7. Summary.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců České Zbrojovky Uherský Brod.
Farkašová, Petra ; Koníček, Ladislav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku Česká zbrojovka, a. s. Uherský Brod. Vzdělaní pracovníci tvoří klíč k úspěšnému chodu organizace. Hlavním cílem předkládané diplomové práce je na základě realizované analýzy stávajícího stavu vzdělávacího systému podniku, navrhnout žádoucí změny tohoto systému tak, aby podpořily další úspěšný rozvoj zaměstnanců a podniku jako celku. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je část teoretická a popisuje systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Druhá část je tvořena metodologií. Třetí část je analytická, v této části je provedena analýza současného vzdělávacího systému společnosti. Čtvrtá část obsahuje návrhy na zlepšení tohoto systému.
Education of employees at US Steel Kosice
Tronková, Veronika ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces vzdělávání ve vybrané společnosti, je to jeden z nejdůležitějších procesů probíhající v organizaci a také v oblasti řízení lidských zdrojů. Cílem této práce je analýza a popis vzdělávacích procesů ve společnosti z pohledu lektorů a návrh na případná zlepšení, které by mohly být nápomocné nejen pro lektory a účastníky vzdělávacích akcí, ale také pro celou společnost. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, časti teoretické a části praktické. Teoretická část je zaměřena na teoretické definice vzdělávání, vzdělávání v organizaci, na chatakterizování oblastí, forem a metod vzdělávání a na popis procesů, které probíhají během celého vzdělávání. Praktická část je zaměřena na základní charakteristiku společnosti, na popis procesů v ní probíhajících a nakonec na výzkum procesu učení pomocí využití techniky dotazníku. Závěr praktické části bakalářské práce obsahuje shrnutí dotazníku a návrhy na zlepšení celého procesu v konkrétní společnosti.
Vzdělávání pracovníků ve vybraném podniku
VALEŠOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané společnosti. Výstupem bakalářské práce jsou návrhy na zlepšení procesu vzdělávání ve společnosti.
Analysis of the corporate educational system
Valachová, Alica ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání zaměstnanců. Cílem práce je analýza podnikového systému vzdělávání v konkrétní společnosti, odhalení nedostatků a v konečném důsledku doporučení pro zlepšení zavedeného systému. První část je zaměřená na teoretické uvedení do problematiky z oblasti podnikového vzdělávání se zaměřením na systematické vzdělávání, plánování a realizaci. Druhá část práce se věnuje analýze konkrétního podniku, ve které je stručně charakterizován celý vzdělávací systém podniku IKEA. Závěr je věnovaný celkovému shrnutí vzdělávání ve společnosti IKEA, je navrhnuté řešení a doporučení, které by mohlo vylepšit odborné profesní vzdělání ve společnosti.
Systém vzdělávání v organizaci
Valenová, Soňa ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na systém vzdělávání pracovníků francouzského pekařství. Společnost si nepřála být jmenována, a proto byla pro potřeby této diplomové práce nazvána Mr. Retail a.s. Úvodní část práce se teoreticky zabývá oblastmi vzdělávání a přístupy ke vzdělávání, podrobněji jsou zde také specifikovány povinnosti zaměstnavatele plynoucí z ustanovení zákoníku práce. Dále jsou s využitím příslušné odborné literatury objasněny jednotlivé fáze systematického cyklu vzdělávání, na jejichž základě je analyzován systém vzdělávání francouzského pekařství. Cílem práce je analyzovat proces vzdělávání v konceptu francouzského pekařství, navrhnout efektivní změny a systematizovat vzdělávání tohoto konceptu. Důležitou součástí analýzy je dotazníkové šetření, mapující potřeby a názory zaměstnanců v oblasti vzdělávání.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci
Majeriková, Brittney ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podnikové praxi. Zástupcem pro podnikovou sféru je velmi úspěšná, prosperující a ryze česká firma ADLER Czech, a. s. Vzdělaní pracovníci jsou klíčem k úspěšnému fungování firmy. Cílem diplomové práce je charakterizovat strukturu a využívané metody vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku, celkově zhodnotit systém vzdělávání a předložit řadu doporučení, která povedou k zefektivnění procesu vzdělávání ve firmě. Teoretická část práce se věnuje významu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, procesu učení a pozornost je zaměřena především na konkrétní formy a metody vzdělávání využívané v podnikové praxi. Analytická část prezentuje prostřednictvím dotazníkového šetření současný stav systému vzdělání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti ADLER Czech, a. s., využívané metody vzdělávání v podniku a spokojenost zaměstnanců s možnostmi vzdělávání v dané organizaci. V závěru práce je systém vzdělávání zhodnocen a jsou zde navrhnuta doporučení, která mohou přispět ke zlepšení současného stavu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, ke zvýšení jejich spokojenosti a k efektivnějšímu využití lidských zdrojů, které má podnik k dispozici.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.